ONDERZOEKSVRAAG
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen schrijven een speluitleg waardoor andere kinderen kunnen kingen.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate schrijven de leerlingen een speluitleg waardoor andere kinderen kunnen kingen?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen schrijven een korte en relevante titel.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate schrijven de leerlingen een korte en relevante titel?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen schrijven in de inleiding waarover de tekst gaat.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate schrijven de leerlingen in de inleiding waarover de tekst gaat?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen vermelden de bedoeling van het spel.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Meenemers
In welke mate vermelden de leerlingen de bedoeling van het spel?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen vermelden alle materialen.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate vermelden de leerlingen alle materialen?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen leggen uit hoe je een speelveld maakt.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate leggen de leerlingen uit hoe je een speelveld maakt?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen sommen alle spelregels op.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate sommen de leerlingen alle spelregels op?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen omschrijven de spelregels zodat ze voldoende houvast bieden om ze correct toe te passen.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate omschrijven de leerlingen de spelregels zodat ze voldoende houvast bieden om ze correct toe te passen?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na analyse
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen schrijven een wervend slot om spelers te motiveren om te kingen.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate schrijven de leerlingen een wervend slot om spelers te motiveren om te kingen?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?