9.
Drager 8: Responsief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Responsief vermogen verwijst naar de mate waarin bestuursleden en coördinerend directeurs openstaan voor en in staat zijn om een antwoord te formuleren op externe vragen en verwachtingen.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • In het vormgeven van hun onderlinge samenwerking gaan het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen actief op zoek naar de mening van externen.
  • De manier waarop het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen samenwerken speelt in op evoluties in de samenleving.
  • In het vormgeven van hun relatie staan het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen open voor impulsen van externen.
  • In hun onderlinge samenwerking ervaren het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen de contacten met externen als ondersteunend.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van responsief vermogen? 

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen