4.
Drager 3: Gezamenlijke doelgerichtheid in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Gezamenlijke doelgerichtheid omvat het werken vanuit een richtinggevende visie, missie en kernwaarden die door bestuursleden en coördinerend directeurs gedragen wordt.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen werken samen naar een duidelijk doel toe.
  • Tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen bestaat er consensus over wat zij voor elkaar dienen te betekenen.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen voelen zich verbonden met elkaar.
  • Tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen worden de verwachtingen die men heeft ten opzichte van elkaar helder geëxpliciteerd.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van gezamenlijke doelgerichtheid?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen