3.
Drager 2: Ondersteunende relaties in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Ondersteunende relaties verwijzen naar de mate waarin de professionele en persoonlijke relaties tussen bestuursleden en coördinerend directeurs als ondersteunend ervaren worden.  

*
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen voelen zich door elkaar ondersteund in de uitoefening van hun werkzaamheden.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen maken goed gebruik van elkaars deskundigheid.
  • In hun onderlinge samenwerking biedt het schoolbestuur de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen voldoende ruimte om (het) eigen beleid (uit) te voeren.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen werken als een hecht team samen.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van ondersteunende relaties?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen