3.
Drager 2: Ondersteunende relaties in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Doeltreffende communicatie richt de aandacht op formele en informele communicatie-initiatieven van bestuursleden en coördinerend directeurs om tegemoet te komen aan informatiebehoeftes en aan wensen tot wederzijdse afstemming.

*
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen voelen zich door elkaar ondersteund in de uitoefening van hun werkzaamheden.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen maken goed gebruik van elkaars deskundigheid.
  • In hun onderlinge samenwerking biedt het schoolbestuur de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen voldoende ruimte om (het) eigen beleid (uit) te voeren.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen werken als een hecht team samen.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van ondersteunende relaties?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen