8.
Drager 7: Innovatief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Innovatief vermogen richt de aandacht op de mate waarin het schoolbestuur en de coördinerend directeurs openstaan voor en omgaan met vernieuwingen, en erin slagen om vernieuwingen op een succesvolle manier te implementeren.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen creëren in hun onderlinge samenwerking een voedingsbodem voor vernieuwend handelen.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen stellen de in het verleden ontstane gewoontes en vanzelfsprekendheden in hun samenwerking in vraag.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen zetten elkaar ertoe aan om nieuwe werkwijzen en benaderingen uit te proberen.
  • Wanneer het schoolbestuur en zijn scholengemeenschappen voor een verandering in hun relatie staan, weten zij deze doeltreffend vorm te geven.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van innovatief vermogen?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen