7.
Drager 6: Reflectief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Reflectief vermogen omvat de mate waarin het schoolbestuur en de coördinerend directeurs initiatieven nemen om in het eigen functioneren sterke en zwakke punten te identificeren.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • Tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen bestaat er voldoende openheid om de bestaande werkwijzen kritisch te bespreken.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen reflecteren regelmatig op hun samenwerking.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen geven feedback op elkaars werk en functioneren.
  • Het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen volgen de kwaliteit van hun onderlinge samenwerking systematisch op.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van reflectief vermogen?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen