7.
Drager 6: Reflectief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Reflectief vermogen omvat de mate waarin het schoolbestuur en de coördinerend directeurs initiatieven nemen om in het eigen functioneren sterke en zwakke punten te identificeren.

Titel van de lickert-block *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • Ik ben blij hier op school te zijn.
  • Ik voel me een deel van deze school.
  • Ik ben trots op mijn school.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van reflectief vermogen?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen