7.
Drager 6: Reflectief vermogen binnen het schoolbestuur

Reflectief vermogen omvat de mate waarin het schoolbestuur initiatieven neemt om in het eigen functioneren sterke en zwakke punten te identificeren.

In dit schoolbestuur... *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • … stimuleren de bestuursleden elkaar tot regelmatige reflectie.
  • … ervaart men het identificeren van verbeterpunten niet als bedreigend.
  • … heeft men een kritische houding ten opzichte van het eigen handelen.
  • … heeft men een positieve houding ten aanzien van gezamenlijke reflectie.
  • … vraagt men regelmatig feedback over het eigen werk en functioneren.
  • … neemt men initiatieven om gegevens over het eigen functioneren te verzamelen.
  • … is men bereid het eigen functioneren in vraag te stellen.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van reflectief vermogen?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?
(Uw antwoord zal letterlijk worden opgenomen in het rapport. Deze vraag is   niet verplicht   in te vullen.)

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen binnen het schoolbestuur