Analyserapport
Welkom
XXXNAMEXXX
afmelden
Burgerschapskompas secundair onderwijs
Analyserapport
Over deze bevraging
Inspirerend burgerschap
Het burgerschapskompas
Overwegingen vooraf
Onze prioriteiten
Leerlingkenmerken
Resultaten
Selecteer referentiegroep
Resultaten 'actie ondernemen'
Resultaten 'onderzoeken'
Resultaten 'verbindend dialogeren'
Resultaten 'reflectie en levensbeschouwing'
Resultaten 'schoolklimaat'
Resultaten in excel
Reflecties
Onze sterktes
Onze groeikansen
Conclusie en acties
Besluit
Inspiratie voor acties
Actieplan
Reflecties
Onze sterktes
Sterktes
Hypothesen
Alle hypotheses
Geselecteerde hypotheses
We hebben een heldere gedeelde visie op burgerschapsvorming op school.
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
We starten al in de eerste graad met aandacht voor burgerschapsvorming.
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
We hebben als team veel aandacht voor persoonsgebonden ontwikkeling.
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Onze leraren zien burgerschapsvorming als deel van hun opdracht. Ze vinden het belangrijk.
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
We benutten kansen die we krijgen uit onze omgeving of context van de school.
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
We werken doelgericht rond een specifieke prioriteit en plannen in functie daarvan onze acties.
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Onderstaande vraag of reflectievraag onder die hypothese?
Voeg een eigen hypothese toe.
Hypothese toevoegen
Geef onderstaand je nieuwe, eigen hypothese in.
Hypothese
Toevoegen
© Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Algemene voorwaarden