9.
Drager 8: Responsief vermogen
Responsief vermogen verwijst naar de mate waarin bestuursleden openstaan voor en in staat zijn een antwoord te formuleren op externe vragen en verwachtingen.
In dit schoolbestuur
*
Ondertitel
van de lickert-block
-
Helemaal oneensEerder eensNoch oneens/noch eensEerder eensHelemaal eens
-
… gaat men actief op zoek naar de mening van externe partners.
-
… zijn de contacten met externe partners zo ingericht dat de bestuursleden deze als ondersteunend ervaren.
-
… staat men open voor impulsen van externe partners.
-
… is er een breed netwerk met stakeholders uit socio-economische en culturele milieus.
-
… speelt men in op evoluties in de samenleving.
-
… toetst men eigen overtuigingen aan die van externen.
-
… speelt men in op actuele ontwikkelingen.
Wens tot verandering
*
Ondertitel
van de lickert-block
-
Geen wensMatige wensSterke wens
-
In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van responsief vermogen?
Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven? Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.
© Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Algemene voorwaarden