3.
Drager 2: Ondersteunende relaties

Ondersteunende relaties verwijzen naar de mate waarin de professionele en persoonlijke relaties tussen bestuursleden als ondersteunend ervaren worden.

In dit schoolbestuur *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • … is er een goede verstandhouding tussen de bestuursleden onderling.
  • … is men bedreven in het functioneren in teamverband.
  • … vertrouwt men elkaar.
  • … maakt men goed gebruik van de deskundigheid van anderen.
  • … vormen de bestuursleden een hecht team.
  • … kan men het goed met elkaar vinden.
  • … vindt men steun bij elkaar.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van ondersteunende relaties?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 1: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders Beleidsvoerend vermogen binnen het schoolbestuur