7.
Drager 6: Reflectief vermogen
Reflectief vermogen omvat de mate waarin het schoolbestuur initiatieven neemt om in het eigen functioneren sterke en zwakke punten te identificeren.
In dit schoolbestuur
*
Ondertitel
van de lickert-block
-
Helemaal oneensEerder oneensNoch oneens/noch eensEerder eensHelemaal eens
-
… stimuleren de bestuursleden elkaar tot regelmatige reflectie.
-
… ervaart men het identificeren van verbeterpunten niet als bedreigend.
-
… heeft men een kritische houding ten opzichte van het eigen handelen.
-
… heeft men een positieve houding ten aanzien van gezamenlijke reflectie.
-
… vraagt men regelmatig feedback over het eigen werk en functioneren.
-
… neemt men initiatieven om gegevens over het eigen functioneren te verzamelen.
-
… is men bereid het eigen functioneren in vraag te stellen.
Wens tot verandering
*
Ondertitel
van de lickert-block
-
Geen wensMatige wensSterke wens
-
In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van reflectief vermogen?
Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven? Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.
© Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Algemene voorwaarden