7.
Drager 6: Reflectief vermogen

Reflectief vermogen omvat de mate waarin het schoolbestuur initiatieven neemt om in het eigen functioneren sterke en zwakke punten te identificeren.

In dit schoolbestuur *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • … stimuleren de bestuursleden elkaar tot regelmatige reflectie.
  • … ervaart men het identificeren van verbeterpunten niet als bedreigend.
  • … heeft men een kritische houding ten opzichte van het eigen handelen.
  • … heeft men een positieve houding ten aanzien van gezamenlijke reflectie.
  • … vraagt men regelmatig feedback over het eigen werk en functioneren.
  • … neemt men initiatieven om gegevens over het eigen functioneren te verzamelen.
  • … is men bereid het eigen functioneren in vraag te stellen.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van reflectief vermogen?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 1: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders Beleidsvoerend vermogen binnen het schoolbestuur