9.
Drager 8: Responsief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie

Responsief vermogen verwijst naar de mate waarin bestuursleden en medewerkers met coördinerende functie openstaan voor en in staat zijn om een antwoord te formuleren op externe vragen en verwachtingen.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • In het vormgeven van hun onderlinge samenwerking gaan het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie actief op zoek naar de mening van externen.
  • De manier waarop het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie samenwerken speelt in op evoluties in de samenleving.
  • In het vormgeven van hun relatie staan het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie open voor impulsen van externen.
  • In hun onderlinge samenwerking ervaren het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie de contacten met externen als ondersteunend.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van responsief vermogen?

 Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?   Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 3: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en medewerkers met een coördinerende functie Beleidsvoerend vermogen in relatie met medewerkers met een coördinerende functie