7.
Drager 6: Reflectief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie

Reflectief vermogen omvat de mate waarin het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie initiatieven nemen om in het eigen functioneren sterke en zwakke punten te identificeren.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Tussen het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie bestaat er voldoende openheid om de bestaande werkwijzen kritisch te bespreken.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie reflecteren regelmatig op hun samenwerking.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie geven feedback op elkaars werk en functioneren.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie volgen de kwaliteit van hun onderlinge samenwerking systematisch op.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van reflectief vermogen?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 3: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en medewerkers met een coördinerende functie Beleidsvoerend vermogen in relatie met medewerkers met een coördinerende functie