2.
Drager 1: Doeltreffende communicatie

Doeltreffende communicatie richt de aandacht op formele en informele communicatie-initiatieven van bestuursleden om tegemoet te komen aan informatiebehoeftes en aan wensen tot wederzijdse afstemming.

In dit schoolbestuur *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • … communiceert men stimulerend en ondersteunend.
  • … is men communicatievaardig.
  • … stelt men informatie vlot beschikbaar.
  • … verloopt de communicatie tussen de voorzitter en de bestuursleden in beide richtingen.
  • … gebruikt men de bestaande overlegorganen op een constructieve wijze.
  • … communiceert men open over motieven, ideeën, verzuchtingen en onzekerheden.
  • … is er voldoende ruimte voor informele communicatie.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van doeltreffende communicatie?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 1: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders Beleidsvoerend vermogen binnen het schoolbestuur