4.
Drager 3: Gezamenlijke doelgerichtheid in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Gezamenlijke doelgerichtheid omvat het werken vanuit een richtinggevende visie, missie en kernwaarden die door bestuursleden, schoolleiders en andere betrokkenen gedragen wordt.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen werken samen naar een duidelijk doel toe.
  • Tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen bestaat er consensus over wat zij voor elkaar dienen te betekenen.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen voelen zich verbonden met elkaar.
  • Tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen worden de verwachtingen die men heeft ten opzichte van elkaar helder geëxpliciteerd.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van gezamenlijke doelgerichtheid?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen