3.
Drager 2: Ondersteunende relaties in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Ondersteunende relaties verwijzen naar de mate waarin de professionele en persoonlijke relaties tussen bestuursleden en schoolleiders als ondersteunend ervaren worden. 

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen vertrouwen elkaar.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen voelen zich door elkaar ondersteund in de uitoefening van hun werkzaamheden.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen maken goed gebruik van elkaars deskundigheid.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen werken als een hecht team samen.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van ondersteunende relaties?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen in de relatie tussen schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen