2.
Drager 1: Doeltreffende communicatie binnen het schoolbestuur

Doeltreffende communicatie richt de aandacht op formele en informele communicatie-initiatieven van bestuursleden om tegemoet te komen aan informatiebehoeftes en aan wensen tot wederzijdse afstemming.

In dit schoolbestuur *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/nog eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • ... communiceert men stimulerend en ondersteunend.
  • ... is men communicatievaardig.
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • ... stelt men informatie vlot beschikbaar.
  • ... verloopt de communicatie tussen de voorzitter en de bestuursleden in beide richtingen.
  • ... gebruikt men de bestaande overlegorganen op een constructieve wijze.
  • ... communiceert men open over motieven, ideeën, verzuchtingen en onzekerheden.
  • ... is er voldoende ruimte voor open communicatie.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op vlak van doeltreffende communicatie?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?
(Uw antwoord zal letterlijk worden opgenomen in het rapport. Deze vraag is  niet verplicht  in te vullen.)

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen