9.
Domein 8: Algemene resultaatsbeleving

Als laatste peilt de algemene resultaatsbeleving naar de globale tevredenheid van bestuursleden over de gerealiseerde resultaten van het schoolbestuur en van zijn scholen. We kunnen hierbij een onderscheid maken tussen de output (materiële en immateriële resultaten die tot stand komen, zoals verbeterde leerlingprestaties) en de outcomes (lange of korte termijneffecten van deze resultaten, zoals een verhoging van de kwaliteit van het geboden onderwijs in scholen). Aspecten zoals de mate waarin de resultaten als kwaliteitsvol worden beoordeeld en de mate waarin de resultaten bijdragen tot doelbereiking, dragen bij tot de algemene resultaatsbeleving van bestuursleden.   

Dit schoolbestuur *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • … kan als resultaat van de eigen werking mooie resultaten voorleggen.
  • … realiseert de doelen die het vooropstelt.
  • … heeft een goed imago in de ruime schoolomgeving
  • … wordt door medewerkers van zijn scholen gerespecteerd.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van de algemene resultaatsbeleving?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Beleidsdomeinen: voor bestuurders en eventueel schoolleiders