Overwegingen vooraf
Voorspellingen: Beleidsvoerend vermogen in relatie SB en schoolleiders

Doeltreffende communicatie richt de aandacht op formele en informele communicatie-initiatieven van bestuursleden en schoolleiders om tegemoet te komen aan informatiebehoeftes en aan wensen tot wederzijdse afstemming

  • COMMUNICATIE

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Ondersteunende relaties  verwijzen naar de mate waarin de professionele en persoonlijke relaties tussen bestuursleden en schoolleiders als ondersteunend ervaren worden.

  • RELATIES

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

  • Titel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Gezamenlijke doelgerichtheid omvat het werken vanuit een richtinggevende visie, missie en kernwaarden die door bestuursleden, schoolleiders en andere betrokkenen gedragen wordt. 

  • DOELGERICHTHEID

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Gedeeld leiderschap verwijst naar de participatie van bestuursleden en schoolleiders in de besluitvorming in het schoolbestuur

  • GEDEELD LEIDERSCHAP

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Geïntegreerd beleid focust zich op de onderliggende afstemming van de verschillende beleidsdomeinen binnen het ruimere beleid van het schoolbestuur en in de samenwerking met schoolleiders. 

GEINTEGREERD BELEID

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Reflectief vermogen omvat de mate waarin het schoolbestuur en schoolleiders initiatieven nemen om in het eigen functioneren sterke en zwakke punten te identificeren.

  • REFLECTIEF VERMOGEN

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Innovatief vermogen richt de aandacht op de mate waarin het schoolbestuur en de schoolleiders openstaan voor en omgaan met vernieuwingen, en erin slagen om vernieuwingen op een succesvolle manier te implementeren.

  • INNOVATIEF VERMOGEN

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Responsief vermogen verwijst naar de mate waarin bestuursleden en schoolleiders openstaan voor en in staat zijn om een antwoord te formuleren op externe vragen en verwachtingen.

  • RESPONSIEF VERMOGEN


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.