DEELONDERZOEKSVRAAG 1
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen gooien een bal naar een doel.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen een bal gooien naar een doel?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na analyse
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen vangen een gegooide bal.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen een bal tegen de muur gooien en opvangen?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen dribbelen met de hand.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen een parcours dribbelen met de hand?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na analyse
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen dribbelen met de voet.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen een parcours dribbelen met de voet?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
DEELONDERZOEKSVRAAG 2
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De
leerlingen balanceren op een onstabiele omgekeerde bank.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen balanceren op een omgekeerde, onstabiele bank?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen voeren een koprol voorwaarts uit.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen een koprol voorwaarts correct uitvoeren?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen springen touwtje op verschillende manieren.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen op verschillende manieren touwtje springen?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen leggen een parcours af.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kunnen de leerlingen een parcours afleggen waarbij ze loopstijl en -tempo moeten aanpassen?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Voorspelling
-
Na deze analyse?