Overwegingen vooraf
Voorspellingen

Voorspel op basis van hoe jullie op school werken, vanuit jullie buikgevoel en ervaringen over de hele schoolloopbaan, hoe de leerlingen de toets gedaan hebben. 

Hoe voorspellen we het gedaan te hebben voor ...? 

DEELONDERZOEKSVRAAG 1

In welke mate beheersen de leerlingen handig hoofdrekenen? (WDrv4 - deel 1 toets)
  • De leerlingen hoofdrekenen handig. (vraag 1 - 10)
  • Titel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

DEELONDERZOEKSVRAAG 2

In welke mate beheersen de leerlingen het schatten, meten en rekenen met maateenheden en lossen ze wiskundige problemen op in betekenisvolle situaties? (WDmm3 / WDlw3- deel 2 en 3 toets)
  • De leerlingen schatten, meten en rekenen met geld. (deel 2 - vraag 11 - 24)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

  • De leerlingen schatten, meten en rekenen met tijd. (deel 3 - vraag 25 - 34)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

DEELONDERZOEKSVRAAG 3

In welke mate interpreteren de leerlingen gegevens correct en nauwkeurig en geven ze wiskundige redeneringen op verschillende manieren weer? (doel WDlw5? - deel 4 toets)
  • De leerlingen interpreteren wiskunde gegevens correct en nauwkeurig en geven wiskundige redeneringen op verschillende manieren weer - grafische voorstellingen. (deel 4 - vraag 35 - 39)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec eleifend sollicitudin elementum. Donec vehicula facilisis augue, sit amet volutpat nunc molestie sit amet. Donec semper ex nec nulla accumsan molestie. Donec auctor eget nibh non facilisis. Morbi nec dolor ut mi fermentum rutrum nec hendrerit ex. Sed volutpat metus a porta efficitur.