Als laatste peilt de algemene resultaatsbeleving naar de globale tevredenheid van bestuursleden over de gerealiseerde resultaten van het schoolbestuur en van zijn scholen. We kunnen hierbij een onderscheid maken tussen de output (materiële en immateriële resultaten die tot stand komen, zoals verbeterde leerlingprestaties) en de outcomes (lange of korte termijneffecten van deze resultaten, zoals een verhoging van de kwaliteit van het geboden onderwijs in scholen). Aspecten zoals de mate waarin de resultaten als kwaliteitsvol worden beoordeeld en de mate waarin de resultaten bijdragen tot doelbereiking, dragen bij tot de algemene resultaatsbeleving van bestuursleden.
-
Helemaal niet waarNiet waarWaarHelemaal waar
-
Ik ben blij hier op school te
zijn.
-
Ik voel me een deel van deze
school.
-
Ik ben trots op mijn school.
In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van de algemene resultaatsbeleving?
Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?
Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.